Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Meg vagyok támadva :(

2010.05.27. 12:49 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ok, a fiúk segítettek a gmail-es szarsággal kapcsolatban, láthatóan Kínából lett használva a rendszer...

Levelező lista törölve, jelszó megváltoztatva.

Szerintük ez ugyan nem sokat segít, mert nem feltörték, de mindegy. Én ennyit tudtam tenni.

Ettől még kurva szarul érzem magam tőle, olyan, mintha megerőszakoltak volna... na jó, nem ennyire durva, de mintha valaki kotorászna a fehérneműs fiókomban (ezt a hasonlatot amúgy kollega mondta, nem saját, de nagyon igaz). És akkor most szívem szerint mindent kidobnék onnan, fertőtlenítenék Domestossal és aztán még fel is gyújtanám.

Szar nap ez, én szóltam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása