Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Új laptop táskám van!

2010.05.21. 11:36 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Szerintem @-t már az őrületbe kergetem azzal, hogy aktuálisan éppen mit szeretnék. Nemrég új laptopot akartam, amit meg is kaptam, de az nem fér bele a régi laptop táskába. Tehát új laptop táskát is akartam.

Szerintem @ csak túl udvarias ahhoz, hogy elküldjön melegebb éghajlatra a kívánságaimmal együtt...

Amúgy most éppen új telefont szerenék. HTC-t.

De a laptop táskánál tartottam. Szóval olyat szerettem volna, ami nem ez a szokásos és dögunalmas, valamint marha ronda egyen táska. Persze csak a Samsonite játszik. Legyen csajos, de még azért business look. @-nak azért beletelt jó néhány napjába, mire megtalálta nekem az igazit, de most végre megvan!!! Tegnap meg is vettük!

Íme az én új gyönyörűségem: (csak úgy szólok, ha elmegyek a cégtől, akkor viszem magammal, csak mondjanak egy árat rá és már meg is vettem)

 

 

 

 

 

 

 

 @ szerint ez a töltőknek és egyéb mütyűröknek van, de szerintem ez egyértelműen make-up táska...

Ja, és amúgy ebben a táskában még az a jó, azon kívül, hogy elképesztően szép, hogy minden egyéb cuccom belefér és nem kell két táskával szerencsétlenkednem. Lovet at first sight!

 

És most, hogy kerestem róla a neten képeket, találtam belőle rózsaszínt, valamint barnát és vajszínűt, de ez utóbbi kettőt már bőrből... nehogy vegyek egy ilyet otthonra is!

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása