Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Privát

2010.05.10. 16:23 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy rászoktam arra, hogy a kicsit mélyebb, főleg a magánéletemet érintő problémákat "védett" bejegyzésekben írjam le. Ehhez ugye, Ti nem fértek hozzá, viszont én meg csak kiírom magamból a toxint.

Ma megszületett a második ilyen bejegyzés is. Ebben csak az a gáz, ha én nézem vissza magam, belépve ugye, akkor nem annyira felszínes, mint amilyennek Ti látjátok. Ezt nem magyarázkodásnak szántam, csak gondoltam megosztom veletek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása