Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Fáradt vagyok

2010.05.06. 11:39 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Fáradt vagyok, fáradt vagyok és még egyszer, fáradt vagyok.

Nemcsak azért, mert tegnap este 8-kor sikerült hazamennem, de későn is feküdtem le, majd Anyuszi hajnali negyed 2-kor véletlenül rámtelefonált, mire persze pánikba estem, hogy baj van és visszahívtam. Baj az nem volt, de az álom kiröppent a szemeimből...

Aztán valamikor arra ébredtem, hogy brutál világos lett egy pillanatra - így utólag visszagondolva előtte kellett, hogy felébredjek, mert láttam amikor hirtelen világos lett, szóval ez valami 6. érzék féle lehetett. Amúgy meg villámlott, aztán meg dörgött és közben meg brutál esett az eső.

Reggel elaludtam. Kapkodás, no reggeli. Majd a metróhoz érve megállapítottam, hogy nincs nálam kp, csak úgy 10 forint. Viszont az egyre bonyolódó magánéletemnek köszönhetően az elérhető bankszámlán sincs egy büdös vas sem, úgyhogy a reggeli ugrott. Csak a vérnyomásom kitartson az ebédig...

Itt benn is csupa macerás, bonyolult és nyögvenyelős ügyem van. Most éppen átszervezem a mai meetingjeimet, mert kavarodás van, ezerrel.

Délután elvileg barátnőzök, de ehhez per pillanat pont semmi kedvem sincs.

Tegnap azért nem rendeltem meg a többi fürdőruhát, mert gondoltam mégiscsak felpróbálnám az alsót is mielőtt újabbakat rendelnék, erre ma nem 227 a dollár? Hogy szakadna rá az ég!

Fáradt vagyok, na.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása