Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mostanában

2011.08.10. 20:52 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Kissé le vagyok maradva önmagamhoz képest és azt hiszem ezt most nem is fogom tudni behozni... Szóval inkább csak címszavakban.

Múlt pénteken a "B" céghez visszahívtak és mindenképpen engem akartak. A fizun emeltek egy kicsit, én meg rábólintottam. "A" cég ugyanis eltűnt, mint az a bizonyos szürke szamár a ködben, se telefonon, se mail-ben nem reagálnak, így arra jutottam, hogy az egy nagyon trehány társaság, nekem meg nem fog rosszat tenni, ha dolgozom egy kicsit, a pénz se jönne rosszul, főleg mivel Zs.-nek akarunk venni egy autót (én meg megörökölném a Fókát).

Így mivel szerdán már kezdenem is kell, gyorsan elrohantunk kedden a nyíregyházi állatkertbe. Az állatkert elég klassz, meg baromira nagy, szóval jól elfáradtunk. Ja, és láttuk a bébi-fókát!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása