Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Francba, francba

2011.07.15. 15:59 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Miután ma elautóztam Anyuszival vidékre valami barackért és szaunáztam vagy egy órát a kocsiban oda, meg még egyet vissza, közben jó másfél órát dumáltunk rokonnal, aki a barackot hozta.

Hazaérve újabb egy órát töltöttem a zuhany alatt, mire embernek éreztem magam.

És most fogom magam és elmegyek egy olyan interjúra, amiből már most tudom, hogy nem lesz semmi, de valaki megkért rá, hogy nagy szívességet tennék vele, ha odatolnám az arcom, hát rábólintottam.

Szeretem én szopatni saját magam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása