Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Nem sok

2011.05.07. 13:27 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Vagyis éppen semmi.

Zs. természetesen megpróbálta kidumálni magát, vagy elhiszem vagy nem. Vagy tolerálom vagy nem. Hagyjuk.

Hétfőn leszedte a körmös néni a műt és azóta szenvedek, de rendesen. Először is én értem, hogy így ez neki havi x ezer forint bevétel kiesés, attól még mondjuk pont megcsinálhatta volna rendesen. Leszedte, lereszelte és amikor kértem, hogy azért mégiscsak lakkozzuk már ki, hogy ki is nézzen valahogy, na ott végleg kisiklottak a dolgot. Milyen körmös az, akinek nincsen tejeskávé színű lakkja? És miért kérdez vissza enyhe gúnnyal a hangjában, hogy nekem van-e otthon kávészínű lakkom? Mondjuk a válaszom az az, hogy volt, aztán amikor meg lett csináltatva a műkörmöm, akkor átnéztem az összes lakkomat, ami egy teljes cipős doboznyi volt és kidobtam a régieket. És igen, volt tejeskávé színű is benne. Mindegy. Talált egy koszos sárgát, kilakkozta és utamra engedett. Anélkül, hogy megszáradt volna a lakk. Az már a sors iróniája, hogy nem tudott visszaadni a nálam lévő nem kis címletű pénzből és így egyáltalán nem is kért pénz érte. De azt ugye tudjuk, hogy ha valaha újra műkörmöm lesz, akkor az ezek után nem tőle lesz...

Azzal a lendülettel elmentem a körömlakkboltba és vettem négy, helyesbítek három új lakkot (mivel az otthoni készletet majdnem a nullára redukáltam, pont egy éve). Szóval hármat vettem, de néggyel mentem haza. A pénztáros csaj addig szerencsétlenkedett ugyanis, hogy csak hármat húzott le...Keveseltem ugyan az összeget, de csak kint néztem meg a számlát és akkor már nem mentem vissza. Így most van egy új tejeskávé színű, egy világos acélkék, egy sötét türkiz és van egy aranycsillámos színtelen is. Szépek. A körmeim viszont puhábbak, mint egy selyempapír és azóta az összes beszakadt és le is tört, most körömerősítő lakkozzunk ezerrel.

Kedden voltam interjún, elkéstem, hála a dugónak és a térképolvasási képességeimnek. Jó nagy visszalépés lett volna, szóval jó sokat kértem, szerencsére túl sokat.

A héten vettem néhány poharat, mert nincs itthon elég(!). Nálunk a boltban szétszedik a pia+pohár csomagolást és eladják külön. Ami nekem pont jó, mivel én piát egyáltalán nem veszek, de a poharakat imádom. Hazajött egy Martinis és egy Bailey's-es és volt nekik a két évvel ezelőtti hópelyhes Coca-colásból is kettő, az is velem jött. Mondjuk a pénztáros csaj rossz árat ütött be és így az egyik konkrétan ingyen volt, ilyen hetem volt, na.

Ami ezen kívül volt még: túrógombóc, sült pipi, petrezselymes újkrumpli, csőben sült karfiol, sült hal és sali, karfiolleves és kefíres-meggyes piskóta, holnap meg spárgás-sajtos pulykaragu lesz rizsvel (igen, tudom, hogy az rizzsel, de nekem így tetszik).

Hát ennyire nem sok.   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása