Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mi a fasz van ma?

2011.02.08. 14:42 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mindenki, akivel ma találkoztam, beszéltem, chateltem hulla negatív! Mindenkinek szar kedve van, mindenki utálja az életét.

Mindenhol anyagi és magánéleti problémák.

Még 2 ilyen ember és esküszöm felvágom az ereim.

Mindenesetre este J.-vel moziba megyek. Ő tutira egy kiegyensúlyozott, stabil pont mindig. Szerintem még egy közelgő atomtámadás vagy egy mindjárt becsapódó aszteroida sem tudná őt kibillenteni...

Ő kell ma nekem! Mindenki más kíméljen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása