Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Karácsonyi készülődés

2010.12.04. 15:36 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem a karácsony az általam leginkább szeretett ünnep, de azért el szokott kapni a gépszíj.

Először is idén nem lesz hiszti a karácsonyfa miatt, mivel hozzájutottunk egy szép műfenyőhöz, így egyrészt az erre szánt pénzt megspóroltuk, másrészt meg a mikor és kiveszi meg, hogy hozzuk haza, milyen legyen - mert az egyik nagyon hullik és szúr, de a cica nem mászik fel rá, a másik viszont tovább tart és szebb, de a cicát naponta és éjszakánként 66* kell leszedni róla, már ha elég gyorsak vagyunk. Mert ha nem, akkor dől az egész, díszestől, macskástól. Kipróbálva :(  Mekkora legyen, mert nekem az nem fa, ami nálam kissebb, Zs. viszont azt nézi, hogy hogy lesz ez behozva, befaragva, majd eltakarítva. Ha rajta múlna, akkor 20 centis fánk lenne... De ez most ugye mogoldva.

A díszkérdés sem kérdés idén. 4 különböző színben (ezüst, arany, piros és fekete) tudom feldíszíteni a fát az eddig megvásárolt díszekkel, illetve ezeknek mindenféle kombinációjában. Így Zs. idén nagyon határozottan kijelentette, hogy nem vehetek egy újabb, ötödik színt! Pedig erősen gondolkodtam a lilán és a barnán... Mindegy. Idén nem vehetek díszeket.

A fával kapcsolatban már csak egyetlen kérdés maradt, ez ügyben viszont én makacsoltam meg magam! Valamelyik múlt karácsony alkalmával láttuk nálunk a virágosnál, hogy fejjel lefelé, a plafonra voltak felrakva a fák. Ami hasznos egyrészt azért, mert nem a szobából foglal el egy jelentős területet, másrészt mert nálunk még pont el is lehet férni alatta, pedig ez egy 1,80-as fa, arról nem is beszélve, hogy mekkora ötlet... Szóval Zs. most keresi a megoldást, hogy hogyan tudná felfúrni és rögzíteni a plafonra. Az előbb félig meddig összeraktam, és fejreállítottuk, hogy működőképes-e az ötlet és igen, nem esik szét. Szóval már csak a kivitelezés van hátra.

Aztán ma megvásároltam az összes - a család áltam rám kiosztott - ajándékot.

Kinéztem, hogy én mit kérek - márka, cikkszám felírva.

És Zs. ma felszerelte a héten vásárolt fényfüggönyt az ablakra. Gondoltam, ha már se fát nem kell venni, se díszeket nem vehetek, akkor végre veszek egy ilyet, mert ez már nagyon régóta tetszik nekem... És mivel megfenyegettem Zs.-t, hogy nekiállok én felrakni, ha ő nem teszi meg most a hétvégén, így feltette. Mellesleg én kötőtűvel szoktam villanykapcsolót szerelni, szóval, ha én állok neki az általam alkalmasnak vélt eszközökkel, akkor annak tuti orvosi ügyelet a vége... Szerintem különben nem azért csinálta meg, mert engem félt, hanem végiggondolta, hogy neki most nincs ideje a hülye feleségét kórházba hordani. De kit érdekel, fent van és ez a lényeg!

Most már csak azt kell kitalálni, hogy hogy vegyem rá arra, hogy a többi ablakra is szeretnék ilyet... 

Na, és akkor most még mélyebbre merülök a karácsonyi hangultban, mert megyek és végigbogarászom a netet klassz karácsonyi kaják és főleg sütik után. Megcsinálni úgysem fogom, mert túl mini a konyhám, meg szar a sütőm, meg mert mindennap megyünk valahova, de ezzel tökre jól el tudom tölteni az időmet. Meg ha egyszer elég nagy konyhám lesz, meg időm...

 

Ezt meg az irodámba akartam volna, de mivel egy héten belül az irodám is hazaköltözik, már be sem vittem... De itthon is tetszik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása