Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Emmy

2010.08.31. 12:19 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Gondolom pont senkinek sem hiányzott egy újabb adag ruha-mustra, pedig íme itt van.

Tegnap volt az Emmy-díj átadása és ez remek alkalmom arra, hogy elszörnyűlködhessek néhány újabb kapitális baklövésen. 

Kénytelen vagyok húzni az orrom, mert maximum olyat találtam, amire azt mondom, hogy szép vagy hogy rendben van, de semmi olyan sem volt tegnap a vörös szőnyegen, amire azt mondtam volna, hogy ez igen, ilyet mindenképpen akarok.

Abból viszont rengeteg akadt, amire azt mondtam, hogy ez mi a szösz vagy hogy ezt tényleg komolyan gondolta???

 

Kezdjük mindjárt a kedvenc förmedvénnyel, amit Anna Paquin követett el Alexander McQueen divatházának segítségével.

Bevallottan nem bírom ezt a nőt, a hideg is kiráz tőle, de ettől még szerethetném a ruháit, de nem. Már a Golden Globon is hánytam a ruhájától és ez megint egy klasszis szar. Láthatóan kedveli a fémes színeket/motívumokat, pedig lehet, hogy nem kéne erőltetni ezt a vonalat...

 

 

 

   

 

 

Lauren Graham Yigal Azrouel ruhájáról nekem is csak az jutott eszembe, amit a külföldi lapok írnak: ez most vicc? De ez még viccnek is rossz!

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Akik már régebb óta olvasnak, azoknak nem lesz újdonság, hogy utálom Zac Posen ruháit. Sajnos Christina Hendricks pont egy ilyet vislet. Az első gondolatom az volt róla, hogy slampos. Olyan, mintha kifakult volna a színe, mintha a sok mosástól kirojtosodott volna az anyag... és egyáltalán nem vagyok róla meggyőződve, hogy egy ennyire fehér bőrű és egy ennyire vörös hajú nőnek ilyen megfakult szürkés-lilát kéne viselnie. Olyan, mintha a True Blood-ból lépett volna ki a vörös szőnyegre.

 

 

  

 

 

 

Ezt nem bírtam kihagyni! Ez a Romona Keveza ruha - mind a színében, mind a fazonban - olyan, mintha egy 70-as évek beli film ruhatárából került volna elő. Ha újranézném a Dallast, megtalálnám benne? Szerintem igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Értem, hogy az idei év slágere még mindig a lila és a színével nincs is bajom, de összességében sajnos ronda. Nem emeli ki Emily Deschanel alakját, eltűnteti a vállát és csak találgatni lehet, hogy merre is van a dereka. (amúgy Max Azria Atelier)

 

 

 

 

  

 

 

 

Ezt nemcsak én utálom kitartóan, de a külföldi oldalak is pfujjolnak rá, konkrétan a legrosszabb ruhák az Emmy-n című helyen találtam rá. January Jones Versace ruhája inkább futurisztikusan ronda, mint bármi más.

 

 

 

 

 

 

Maria Menounos valószínűleg hiperszexinek gondolta ezt a Ralph & Russo ruhát, de nem az. A színváltozás a csípőtájékon egyáltalán nem szerencsés, és ha már a szabásban ennyi játékosság van, talán nem kéne még belezsúfolni különböző színeket is. Úgy tűnik az alapszabály nem változik, a kevesebb néha több. Mint ahogy ez ebben az esetben is jobb lett volna.

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És akkor meg is érkeztünk az egyik kedvenc vesszőparipámhoz. Nem, nem és nem hordunk bizonyos kor után miniszoknyát. Lehet valaki a világ legszebb modellje vagy akár egy kissé lestrapált színésznő, de ezek borzasztóak.

Arden Myrin ruhájának elkövetőjét még nem sikerült kiderítenem, de attól még baromi ronda benne a lába.

Heidi Klum Marchesa ruhája nekem szörnyen aránytalannak tűnik és valahogy olyan érzésem van, mintha elfelejtett volna felöltözni... bár lehet, hogy én vagyok túl konzervatív.

Rita Wilson Pradája pedig maga a döbbenet! Mintha egy fehér ruhára rávett volna egy páncélinget és ez is aránytalan! Mellesleg "hivatalosan" is ez a ruha lett a legrondább a tegnapi díjkiosztón. Ehhez csak gratulálni tudok.

Persze ha már nem nagyestélyi, akkor is vannak alternatívák.

 

Terri Seymour például szerintem nagyon bájos és légies az Alexander McQueen ruhájában és ugyan nem ér a földig, de a térdét például eltakarja, ugye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyra Sedgwick Monique Lhuillier ruhája semmi rendkívüli és leginkább a biztonságos jelzőt jut róla eszembe, de ez legalább 100%-ban harmóniában van azzal, aki viseli és ez nem sok képről látszik...

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Bevalottan rajongok Oscar de la Renta ruháiért, nekem ez is nagyon tetszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ha már az előbb szóbakerült az egyik nagy kedvenc, akkor itt van még egy tőle.

Az egyik újság netes oldalán ezt írták róla: "Tina Fey looked sophisticated in Oscar de la Renta."

És igen, ez valóban nagyon olyan :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a Douglas Hannant ruha inkább érdekes, mint szép, de legalább nem ronda és már ez is valami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy Vera Wang ruha, ami kifejezetten tetszik Mariska Hargitayn. Kiemeli az irigylésre méltó alakját, ugyanakkor semmi extra zsizsgés, csak egyszerű és szép.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az vitathatatlan, hogy ez a Marchesa ruha volt a tegnapi este legszebb ruhája. Egyszerű, de mégsem hétköznapi.

Már csak azt árulja el nekem valaki, hogy ki a fene az a Kim Kardashian?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása