Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ajesz Londonból

2010.08.19. 14:13 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Végre hazaért @ Londonból és hozott nekem ajándékokat!

Először is teát, mert én csak azt a Twinings-et szeretem, amit kint lehet kapni, ami itthon van, az egy nagy rakás szar. Nem is engedném, hogy ráírják a Twinings feliratot.

Szóval kaptam ilyet 4 dobozzal és kaptam Starbucksos bögrét.

De jó most nekem!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása