Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Vidék

2010.07.01. 11:47 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap @-val vidéken voltunk és ezzel el is ment mondjuk az egész nap.

Elintéztük, amit el kellett, de a nap sikere mégiscsak az a 3 db pohár, amivel a már meglévő- kb. 320 darabos - pohár- és bögregyűjteményemet gyarapítottam. Van nekem mostantól Csizmáskandúros és Szamaras az OMV-től, meg az éppen aktuális Coca-Colásból is megérkezett egy zöld.

Bár a nap csúcspontja mégiscsak az a cincér volt, amit az OMV kútnál lévő shopból menekítettem ki a kezemben tartva és vittem ki a zöldbe. Kár, hogy nem fényképeztem le, mert még életemben nem láttam cincért, mármint élőben és nagyon szép volt, meg nagyon kedves, hogy nem csípett, rúgott vagy harapott meg... Bár @-tól azért előtte megkérdeztem, hogy fog-e ez nekem fájni, mielőtt a kezembe vettem volna...

Ezt a képet a netről kerestem, hogy aki hozzám hasonlóan még nem látott cincért, azért el tudja képzelni. Szóval ilyen szép zöld és fényes volt, csak a csápjai vagy azok az izék a fején sokkal hosszabbak voltak.

Most egy kissé elgondolkodtam, hogy mitől bírok én ilyen lelkes lenni, ha állatokról van szó... azt hiszem mégiscsak kitöltöm én azt az önkénteseknek szóló jelentkezési lapot az Állatkertbe, amit Zs küldött a múltkor, nehogy belehaljak az unalomba otthon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása