Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Nem vesztem el, csak elfáradtam

2010.03.31. 18:06 | Bambi101 | Szólj hozzá!

2 napja egy tréningen nyúzzák az agyamat és mára azért kellően elfáradtam.

Hogy ez miből látszik?

Összeírtam, hogy mit kell vinnem péntek reggel a jógaórámra (mert kitaláltam, hogy jógázni fogok), íme a lista:

- tréning naci

- póló

- fehér zokni

- tusfürdő

- testápoló

- törülköző

- papucs

- smink cucc

- pénz

- LELKESEDÉS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása